“rad te imam.”
Besede z mogočnim pomenom. Besede ki prikličejo nasmeh na obraz in toplino v srce. Pa so danes res tako mogočne?
Ne vem, a sem samo jaz ali se s temi besedami zadnje čase razmetava naokrog. Prižgemo televizor in tam vsem kar leti iz ust: i love you. Mlad parček prične s svojo zvezo, mine kakšen teden in ona že dobi sms na koncu katerega piše rtm - da ni čisto osebno ampak že zelo. En teden prosim? in ko sta en mesec skupej na nekem sprehodu ga ona objame in reče rada te mam. En mesec? wtf? Kaj se dogaja?
Nisem prepričana kaj se dogaja, sem pa sigurna da se te besede danes izrekajo prevečkrat in prehitro.
Svet je postal trd in brezoseben. Vsi tekmujejo z vsemi. Ja, tvoj najboljši prijatelj sem. Ja, želim biti boljši od tebe. Tekmovanje postaja način življenja. To da prizadaneš druge neizogibno. Kot je neizogibno to da drugi prizadanejo tebe. Nič osebnega stari, če sem pač boljši, sem pač boljši. Brezosebno, nevarno. Človek bi najraje ušel nekam.
In to tudi počnemo. Pred realnim svetom bežimo v ljubezen. Kjer je vse še tako osebno. Kjer ni tekmovanja, samo sodelovanje. Kjer si lahko res ti, brez da bi se bilo potrebno gnati za nekim ciljem. V zvezah se počutimo dobro. Zaljubljeni se počutimo dobro in svobodno. Potem ko si poln tistih začetnih čustev in sreče ker si pobegnil iz tistega sveta…. iz ust priletijo besede: rad te mam. Pa to ni ljubezen. To je zaljubljenost in nič več. Vsaka zaljubljenost se sčasoma konča. Nezaslepljeni vidimo da ta zveza ni za nas in… odidemo. Iskat drugo. In ko jo najdemo, besede rad te mam spet padejo prehitro. In potem ona/on ugotovi da to ni zanj/o in gre. In ta dva cikla se nekajkrat ponovita. Nato se zalotiš, kako izrečeš te besede še hitreje kot si jih včasih. Kako pravzaprav skoraj nič ne pomenijo. Kako jih izrečeš ker se ti zdi da jih moraš ker jih tako ali tako vsi izgovarjajo. Izgovarjaš jih tako kot si to videl na televiziji, filmsko, ne iskreno. Zato ker se ti zdi prav, ne ker jih čutiš. In potem se nekoč zalotiš, da jim ne verjameš, ko jih tebi izreče nekdo drug…
S tem izgubijo vsak pomen in namen. In ko jih nekoč nekje izreče nekdo, ki jih resno misli, mu ne verjamemo. Preveč televizijsko je, da bi verjeli. Prevečkrat smo že slišali te besede in nato ugotovili da niso nič pomenile. Sploh pa ne živimo v neki žajfnici kjer vsi s solzami v očeh globoko čuteč rečejo te amo. Nah, ne verjamemo jim. Pa bi jim tokrat lahko… A ni to žalostno?
Izrečem samo še kadar zares čutim. Samo kadar se mi zdi da jih ne morem zadržat v seb. Samo kadar je vse v meni vpije da je prav da jih rečem. Da imajo svoj pomen. Da so kar bi morale biti. Da z njimi poveš tisto kar se ne da povedat.
Lahko mi verjameš.
Ja.


___





28.07.2008 ob 15:38
Se popolnoma strinjam. Potem se pa čudijo zakaj ne verjameš več nič. En dan prej mi pravi “Ljubim te, ZA VEDNO”, drugi dan pa čisto drugače, čez par dni pa da sploh ne več.
Sem bil pač malo naiven in sem verjel, drugič vsekakor ne bo tako, če bom sploh dopustil, da pride do podobne situacije…
28.07.2008 ob 15:39
Ta debata je že tekla v potokih.. jst tud ne razumem tega. Bolj kot rad/a te imam ne razumem ljubim te, ki dostikrat pade že kar kmalu. Je pa res da zaljubljenost naredi svoje. Ampak dej no, po mesecu poznanstva in kao veze človeku rečt da ga ljubiš? Še njegovga prdca nisi slišala
Tu so ženske tiste, ki tako hitijo.. saj zdi se mi no.
28.07.2008 ob 15:41
okej pojma nimam kašne čustvene izkušnje imaš ti, ampak:
prvič: “I love you” ima v angleščini popolnoma drugačen pomen kot v slovenščini.
drugič: PO ENEM MESECU REČI RAD TE IMAM? ja pa verjetno ti po enem mesecu že kaj pomeni oseba?? vsaj toliko da jo imaš rad? ne vem.. jaz nimam nič proti če se “rad te imam” uporablja takoj naslednje jutro =)
pa še nekaj offtopic:
rahlo bi se strinjal s tem da se izraz “ljubim te” uporabljam MOGOČE nekoliko prevečkrat. ampak vseeno je to en redkih izrazov v slovenskem jeziku, ki dejansko pomenijo nekaj več in ga v drugih jezikih nimajo. predvsem zaradi tega ker si ob izrekanju tega izraza polomiš jezik se zato manj uporablja in toliko bolj pomeni.
28.07.2008 ob 15:43
zvita: ja, in moški smo naivni, da to celo verjamemo. Če nekoga ljubiš, ga ne boš nehal zato, ker se sprdne. Vsaj jaz ne.
28.07.2008 ob 15:45
pust ljudem veselje
naj uzivajo
28.07.2008 ob 15:46
Kdor resnično in iskreno čuti, da mu je oseba draga, ne bo po nepotrebnem izgovarjal te
besede, ampak bo to pokazal drugače. Stisk
roke, objem, topel pogled - je dostikrat
dovolj. Rad imam je zlajnano in nepristno, imaš prav. Kaj pa je v današnjem površnem in odtujenem svetu zares pristno, je pa vprašanje. Ker smo najbrž tudi “rad imam”
uničili s tem, da smo ga razvrstili med
artikle, navaden potrošni material. Ko ga
potrebuješ, si ga pač vzameš; hladno in
preračunljivo. Lepo napisano!
28.07.2008 ob 15:46
Andrej, narobe razumeš. Kar sem hotela povedat je to, da misliš da človeka poznaš že do potankosti v tako kratkem času, pa ga ne..
Ko je v igri ljubezen, smo bolj ali manj vsi naivneži.
28.07.2008 ob 15:49
Če se ti zivljenje odvija z veliko hitrostjo, to ne pomeni da zivis hitro, ampak se vse kar se ti zgodi, se ti zgodi zaradi tega, ker si v preteklosti gresil ali pa si delal v dobrobit za celoto.
pravijo, da se prosvetljenim zivljenje odvija hitreje, zelvi cas tece izjemno hitro, giblje se zelo pocasi, tisti ki zivijo hitro se cas ne prestavi nikamor, ampak v bistvu sebe postavijo pred steno za odstrel, izcrpavajo se.
dogodki kateri te v zivljenju opozarjajo na to da si ranljiv na vsakem koraku so kot balzam, kako jih vzames je pa odvisno od posameznika, temelj vsega je pa odgovornost, najprej do sebe in ce si do sebe imas zelo dober temelj da to drugi opazijo in s tem ker si odgovoren si avtomatsko odgovoren se do ostalih.
lp
M
zaljubljenost je vecna, ce je brezpogojna.
28.07.2008 ob 15:51
mislim da ne rabim več komentirat, kot le to da rečem, da se strinjam s tabo =)
lp
28.07.2008 ob 15:59
@Andrej: ne gre za to da besede sem in tja kdaj ne bi bile iskrene, gre za to da se prehitro izrečejo. takrat ko se jih ne misli resno. in Zvita je govorila o tem da lahko nekomu rečeš da ga ljubiš šele takrat ko ga zelo dobro poznaš. ampak ona to pove bolj humorno
s prdcem
@Zvita: ja, ljubim te je pa sploh poglavje zase. ne vem, prehitr je vse to
škoda.
@nikdo: i love you = rad te imam/ljubim te. odvisn v kakšnem kontekstu. in zame so besede “rad te mam” velik premočne da bi jih prenesla naslednje jutro
tko ekstra hitr se pa pomojem noben ne naveže… če ti oseba nekaj malega pomeni to še ne pomeni da jo imaš rad. marsikdo mi je všeč na tak ali drugačen način, marsikoga sem že spoznala v življenju do kogar sm čutila nakonjenost ampak to še ne pomen da ga imam rada… kar se pa tiče izgovarjanja ljubim te, smo pa poenostavl na lubm te,da je vsaj znosno
@Romantik: ma sej ne uživajo če kr rečejo pa ne misljo resno
sploh bom pa jst pol trpela če se nekdo spomne men to po 14dneh rečt…
@eritrocitus: “more than words” jst temu rečem. ko dejanja povejo več kot bi lahko besede. in ja, ne bi se mogla bolj strinjat s tem ko si rekel da je to postalo potrošni material. prav maš!
28.07.2008 ob 16:00
Poznaš ali ne, kaj ima veze če to osebo ljubiš? Itak ni nihče popoln in ne obstaja oseba, ki ti bo ugajala 100%. Bi ti nehala osebo ljubiti, ker pač hodi k nekemu krožku, ki tebi ni všeč?
matej:
strah zbežal je, z njim upanje goljfivo;
naprej me sreèa gladi, ali tepi,
me tnalo najdla boš neobèutljivo.
28.07.2008 ob 16:04
@matej: hmmm… ne vem kako je to povezano s tem kar sem zapisala
@rebeka: zanimiv mi je da se tukej večinoma punce strinjajo, nekateri fantje pa ne
@Andrej: bom vprašala nazaj: kako lahko zares ljubiš če osebe ne poznaš? pravijo da je prava ljubezen tista, ko ljubiš osebo z njenimi napakami vred. kako lahko ljubiš če niti napak ne poznaš?
28.07.2008 ob 16:06
Če zares ljubiš napak niti ne vidiš oz. ti jih ni težko potrpet, ne glede na to, kakšne so.
28.07.2008 ob 16:07
Andrej s tole zadnjo si pa mim udaru. Ne glede na napake človeka? Ojoj
28.07.2008 ob 16:19
ja, se strinjam z Zvito. Bolj ne bi mogu mim vsekat.
28.07.2008 ob 16:27
Očitno imate ženske več nivojev “ljubezni”
28.07.2008 ob 16:36
Andrej.. hm, dobr, ti se zaljubiš, slepo noro si zaljubljen, tako zaljubljen si, imaš rad in ljubiš, da ne opaziš niti tega, da ženska ne samo da se ne tušira, je celo v kšni sekti kjer se najmanj enkrat tedensko gangbangajo al pa kej tazga.
Ampak ko opaziš, te to ne moti.. ker ljubiš pa pika?
28.07.2008 ob 16:38
hehe
torej Andrej? 
28.07.2008 ob 16:43
Haha, mater ste dobre.
Problem se je zaljubit v tako osebo, ker to ne gre čez noč, kvečjemu je samo kakšna privlačnost.
Verjetno ne bi ostala skupaj, ampak dvomim, da bi zaradi tega čustva kar izginila. Itak pa greste v ekstreme, koliko takih ljudi poznate?
PS: želim vam, da se enkrat zares zaljubite in da bo ljubezen obojestranska, brez sekt
28.07.2008 ob 16:45
Nika: kaj po tvoje pomeni “zares poznati”? Eni živijo vse življenje skupaj, pa se ne poznajo. In kdaj je dovolj nekoga do obisti spoznati, da mu lahko rečeš, da ga/jo imaš rad? Imaš rad tudi njene/-ove napake?
Kaj je ženski horizont dojemanja “rad imeti” in kje moški?
Všeč mi je recimo stadion, nimam ga pa rad…
Malo kosti za glodanje.
28.07.2008 ob 16:53
Zvita: gangabangajo… Tole je pa izraz, ki bi lahko nadomestil npr. mečkati, promiskuitirati…ipd. Sem se nasmejal, ha ha ha. Kje to pobiraš? Super je, evo.
28.07.2008 ob 16:59
@Andrej: ne vzet tega kot napad
ampak res si prej mimo ustrelil. “Problem se je zaljubit v tako osebo, ker to ne gre čez noč, kvečjemu je samo kakšna privlačnost.” - točno o tem sem govorila. nekateri privlačnost in prvotno zaljubljenost zamenjujejo za ljubezen. to je problem.
@eritrocitus: mislim da nikjer nisem napisala “zares poznaš”. osebo lahko kvečjemu zelo dobro poznaš. pravzaprav jo lahko poznaš toliko kot ti sama dovoli da jo spoznaš… Kdaj lahko rečeš da ga/jo poznaš dovolj, kdaj lahko res misliš da poznaš njegove/njene napake? ne vem, nimam odgovora. dvomim da ga sploh kdo ima. Ampak sem pa prepričana, da po enem tednu ali enem mesecu tega sigurno ne moreš rečt
po enem mesecu kar te poznam si mi lahko všeč, nimam te pa rada. kje je ženski horizont ti pa ne morem odgovorit ker sem prepričana da se pri ženskah horizonti razlikujejo tako kot pri moških.
28.07.2008 ob 17:01
@eritrocitus: ja, tut jst se včasih sprašujem kje jih pobira
če Zvita kej zares obvlada pa da jst vem za to, je to sigurno kako nasmejat ljudi 
28.07.2008 ob 17:19
Haha, to je že smešno, jaz pišem o ljubezni, ti pa razumevaš ravno obratno kot pišeš v blogu. Si ga sploh ti napisala ali si ena izmed tistih, ki jih opisuješ v blogu?
28.07.2008 ob 18:14
človeka zares spoznaš (zelo dobro spoznaš) po 3 letih, ko si z njim v zvezi oz. ko si si zelo blizu. po raziskavah, da ne boste mislili, da na pamet govorim.
in ja, izraz “rad te imam” je prisoten že vsepovsod in zato overrated. ni izrečen iskreno, ampak le kot nek pritisk, kot obveza. sama tega ne morem reči kar tako in mi je tudi bolj všeč, če ga ne slišim prepogosto, ampak ko pa ga, da je mišljen resno in ker tako oseba resnično čuti.
kaj je res smisel teh treh besed, če jih slišiš in vidiš napisane v vsakem sms-u, trikrat na dan…itd..
28.07.2008 ob 18:14
eritrocitus mal heca ne škodi ane
Kje jih pobiram? Družim se z ljudmi zavoda 69
Andrej, v ekstremnih pogojih živim že dve leti.. obojestransko
28.07.2008 ob 19:00
Sej je prav!
28.07.2008 ob 20:08
OJEJ!
28.07.2008 ob 21:32
Sad but true…
28.07.2008 ob 22:10
Ne vem kaj je slabega v tem, če nekdo reče rad te imam? Kaj pa, ko stokrat v enem dnevu nekdo reče pi…, ku…, jeb…?
Meni se pa to ne zdi normalno in sprejemljivo.
Lp!
28.07.2008 ob 22:21
Mama mi vedno pravi:”Boljše je biti ljubljen,kak pa ljubiti!” Upam da sem stem vse povedala!
28.07.2008 ob 22:26
@andrej: ja, vem da pišeš o ljubezni. jst tut. in ne vem po čem bi lahko sklepal da spadam med tiste o katerih pišem? in ja, vse pišem sama.
@bonboniera: se totalno strinjam. bolj se ne bi mogla.
@Zvita: no, dve leti, to je pa že kr
zdej lh že berz slab vesti nekej tazga rečeš ne?
ko vsaj veš kako prdne
@Luka: kaj je prav?
@Frenky: bi rekla da je ojej ja
@thunderstorm: pa še res je.
@april: v tem ni nič slabega. lepo je ko nekdo to reče. ampak samo ko resno misli. če ne misli resno pa “rad te imam” sčasoma izgubi pomen.
grde besede so pa spet druga tema…
28.07.2008 ob 22:42
@IQ: se strinjam.
28.07.2008 ob 22:43
Mislm, da so zelo ZELO zaželjene …
28.07.2008 ob 22:46
ja okej pilot
zaželjene mogoče. ampak predstavli si da bi ti povedala dvakrat vsakič k se vidta in vsaj enkrat na dan po smsu. hitr bi začutu obvezo po tem da ji tut sam non stop govoriš to in pol bi se teh besed najedu al ti pa neb več niti pol tok pomenile kt ti pomenjo taprvič k jih slišš.
28.07.2008 ob 22:50
js mam pa rad ženske, tud če jih ne poznam. to pol ni prav?
28.07.2008 ob 23:02
@aton: razumem
in je prav 
28.07.2008 ob 23:02
aton, mislim da se tukaj govori o drugačni vrsti ljubezni. oziroma, kaj ti tem ženskam, ki jih ne poznaš, trikrat na dan poveš: “rad te imam.” ?? dej preber ornk.
28.07.2008 ob 23:08
Nika, sm si kr odahnu
bonboniera, sorry no, mal heca je blo. sem pa (vsaj mislim) dobro prebral objavo. (komentarje pa sem res izpustil).
in še komentar na “ornk” prebrano objavo:
rad te mam po kakem tednu ni nič strašnega, seveda pa ni treba pretiravati s ponavljanje. po kakem tednu nekoga že moreš met malo rad, ga pogrešaš, če ga ni itd. popolnoma drugače pa je z besedno zvezo ljubim te. te mi recimo po šestih mesecih ni uspelo izgovoriti.
28.07.2008 ob 23:21
@bonboniera: šala je bla kokr sm jo jst razumela
why so serious
@aton: a da si si oddahnu? no fajn
in se strinjam z dejanskim komentarjem na objavo.
28.07.2008 ob 23:24
ma ja zadnje cajta so moderne čudne stvari, pa me je že skrbelo
29.07.2008 ob 00:34
če smo že tle, tut če bi napisu: “js mam pa rad moške, tud če jih ne poznam. to pol ni prav?” bi ti napisala da je
nije to čudno, je pa drugačno 
29.07.2008 ob 01:11
Tako me matra, da bi v tole homogeno solato mnenj dodal še kaj soli (ratio ultima), pa ne vem če bo Niki po godu …
29.07.2008 ob 01:23
ne, ne bo mi. grrrr… ne izzivej
29.07.2008 ob 03:28
Če mački stopiš na rep zamijavka!
Darwin bi predmet tvojega posta razložil kot posredni mehanizem za ohranjanje vrste (govor je pri človeku torej delno tudi zaslužen za razmnoževanje).
Maslow bi rekel, da gre za uresničevanje potrebe po samoizpolnitvi (čustvena komponenta predmeta tvojega posta).
Psihoanalitiki so pa itak vsi sami pohotneži, ki bodo šli vse razlagat bodisi preko ega ali spolnega nagona.
Ko vse to vzameš na znanje, ugotoviš da je brezveze besedam dodajat tolikšno težo pri ohranjanju zveze ali sklepanju te, pač pa se magari osredotočit na drugo plat človeške komunikacije - neverbalne komunikacije, ki sestavlja kar 90% komunikacije neke osebe.
Pissed now?
29.07.2008 ob 14:38
Nika, you never know these days, kdaj je kdo resn, al pa se šali. ker dandanes dejansko obstajajo taki tepci
aton, oproščeno
no, meni se pa zdi strašno, da to že po enem tednu izrečeš, še sploh če se na sveže poznata oz. prej nista bila prijatelja. malce creepy je, ker je prezgodaj za taka čustva(ki so vsaj zame, močna, da imaš nekoga res rad).
29.07.2008 ob 22:57
bonboniera, wiii
pri meni beseda rad te mam nima prevelikega pomena. kot sem že zgoraj omenjal (malo v šali, pa malo tudi zares) imam rad ženske. prav tako imam rad pivo, pico itd. močna čustva pa pri meni predstavlja beseda ljubim te.
30.07.2008 ob 10:17
Uglavnem ja po pravic nism bral vseh commentov, ker tolk cajta pa spet nimam na šiht =) Em kaj sm hotu rečt aja uglavnem mogoče bo mal off topic pa usen.
Najprej rad te imam: Uglavnem ta beseda se zdej že tolikokrat pojavla pri nekaterih, da ubistvu več ne veš kolk tisti osebi k jo izgovori pomen, al začut kej več k izreče al ji je navadn, ker zdej itaq usak drug na msn-ju že napiše rtm.
Ljubim te: Men osebno je to težko izgovort, razn če nism res prepričan da je to to, vsaj z osebo katero sm, trenutno z nubeno =) uglavnem ljubim te ma zame že res tak konkretn pomen, tako da, če rečem to punci pomen, da mi res full pomen in da sm popolnoma predan zvezi
in zdej ta mybe off topic: kar bi rd reku je, da se men zdi, da je velik težje izgovort v slovenskem jeziku, kot v tujem se prav v angleščini, lažje je rečt I love u, kt pa ljubim te, predusem pa nekak se mi zdi, da pozabljamo na frazico oprosti mi in enostavno že vsi govorimo sorry!!
LP Grega
30.07.2008 ob 11:31
@nika: ups, se opravičujem, nisem opazil, da je tisti post napisala zvita in ne ti
Naslednjič bom vsekakor bolj skeptičen, ko bom spet slišal te besede…
30.07.2008 ob 11:34
Kateri post? Mater, zdej sem se pa še jst zgubla
30.07.2008 ob 13:05
Da vidim, če že lahko komentiram…
30.07.2008 ob 13:09
Ok, lahko komentiram
Mogoče živim na drugem planetu (samih opic
), ampak meni še v življenju nihče ni rekel “ljubim te”
Če bi mi, bi verjetno umrla od smeha
Tudi sama še nisem nikomur rekla tega, ker bi verjetno zvenelo, kot da se davim
Mirne duše mi lahko vsi tukaj poveste, da me imate radi, ker to slišim tako poredko, da se niti pod razno ne morem zasičiti z njimi

Krasno je, če oseba poleg besed “rad te imam” to pokaže še na kak drug način, vendar je te tri besede vseeno prijetno slišati — vsaj občasno
30.07.2008 ob 13:54
ok sparkica, rad tem mam
30.07.2008 ob 14:05
@morfej:

30.07.2008 ob 14:33
Sparkica, a ti mene osvajaš?
30.07.2008 ob 14:41
sikfak, ne samo tebe
30.07.2008 ob 15:19
@kakarun: not pissed at all. dobr argumentiran. sj ti pravm da jst temu rečem “more than words” efekt. Oz sm to od sikfaka pobrala če sm iskrena
če znaš pokazat ti ni treba rečt…
@aton: močna čustva izpoveš z ljubim te? svaka čast. ni mi še uspel tega izustt. tko tuje mi je
@grega: se strinjam z zadnjim delom. angleške besede nadomeščajo slovenske. ampak lepo te prosim, kako bi lahko kdorkoli reku da je “ljubim te” lažje izgovorit kt “i love you”?
@Andrej: no to je pa ena stvar k je nism hotla dosežt
to da boš skeptičen zdej seveda. Če le lahko verjameš ko ti nekdo to reče, verjem. Jst bi bla tut z veseljem tko naivna.
@sparkica: smo uštimal da te ne vrže v spam
ljubi te tut jst še nism slišala. sm pa slišala “lubm te” in je sweet
@morfej: no no, kaj se pa to zdej ene izpovedi dogajajo na mojem blogu. to bomo prepovedal
@sikfak: kdo pa tebe NE osvaja?
30.07.2008 ob 15:21
zakaj pa prepovedal, js sm pa mislo, da je tvoj bloga tak… no, da ma rad lubezn
30.07.2008 ob 15:27
Sparkica, to pa ni lepo..ccc..
Nika, mhm, težka. Ma se mi zdi, da ena od mojih zlatih ribic ni preveč navdušena nad mano. Sam sumim, da je lezbika.
30.07.2008 ob 15:33
nika, hvala
morfej je hotel biti prijazen do zanemarjane sparkice, ne ga kregati zaradi tega, bo postal merjasec
sikfak, zakaj ne? kaj pa veš, koga vse imam v mislih?
Plan B je super stvar 
30.07.2008 ob 15:38
izrečemo vse živo. in potem obrnemo hrbet za nadaljnjega pol življenja. jaz temu ne rečem ljubezen.
in ko je ta enkrat fizična je zele težko nazaj in v virtualno verjetje tistega, kar je že davno šlo po gobe.
idilična projekcija seveda obstaja, ampak ta je v vsakih očeh drugačna in ko se iščeta dve podobni je potrebno ogromna mera potrežljivosti. kar pa je v igrah, ki so podprte z denarjem, ki hlepijo po vsakodnevni akciji in po prodajnih uspehih obsojeno na tiste vrste uspeh, ki nosi zgolj en spekter užitkov. noben se sicer ne brani tega spektra; je pa vprašanje, ali je čas v kompenzaciji s produkcijo dovolj močan, da ga je dovoljeno kompresirati. in profit seveda pride v vsakem primeru. posebno tistim, ki so imuni na tiste svetlobe, ki čez bankovce ne posijejo.
kaj ostane tistim, ki vidijo čez in ne morejo preskočit? jim je dovoljeno iti s svojo hitrostjo, ali so obsojeni na bičanje s strani tistih, ki nočejo videt? in če nočejo, mar to pomeni, da je edina možna pot požreti samega sebe in se zadovoljiti s sintetično tortico, namesto prave?
utopija je pričakovati legitimen odgovor od te iste strani, za katero je dalj časa jasno, da ga ne more dati, ker ga pač ne zmore ali noče videt. dejstvo je, da je za to sliko premalo denarja.
kar ostaja meni, je le skromna želja. če te ni možno uresničit, me pustite na miru.
rad vas imam pa vseeno na svoj način.
30.07.2008 ob 15:39
@morfej: okej no, sej ma kar rad ljubezen. ampak jst tut rada tko mal za hec grozim
@sikfak: mmm…ti maš zlate ribice?
newsflash. dobr da vem
@sparkica: okej okej, bom bolj mila
in ja prav maš, plan B vedno prav pride 
30.07.2008 ob 15:51
Zunaj v ribniku jih je kakih 10. Odvisno od tega, kakšna je bila pretekla zima.
Bova mogla večkrat na streho it kufe spit. 
30.07.2008 ob 15:59
@samohodec: najprej bi rabla prevod v navadni pogovorni jezk preden bi ti lahko zares odgovorila, ker ne razumem NIČ
@sikfak: kul, ribice
pa ne da se jih iz strehe vid? kar se tiče pa kofeta - okej, ampak ga ti skuhaš 
30.07.2008 ob 16:02
Ofkors, tako ali tako ti ne prepustim več štedilnika..hec, hec. Ampak res se boš ti kr cunj držala.
Iz strehe se jih vidi, če zlezeš do roba. Odvisno od tega, koliko listkov je na češnji.
30.07.2008 ob 16:06
štedilnik nj bo tvoj ja, jst še čaj uspem zajebat

ja če ne jih bom šla pa do ribnika pogledat. sam če jih bom začela lovit z rokam, me morš ustavt. mam obsesijo na lovljenje ribic z rokami
30.07.2008 ob 16:07
Ne ne sej sm napisu, da je lažje rečt “i love u”, kt “ljubim te”, saj tk je napisan, sm preveru, razn če sm mal čudn že =)
30.07.2008 ob 16:43
ne, sej vem da si tko napisu. ampak isto je zame z oprosti in sorry… ampak tega nism napisala pa ne vem zakaj
zmedena sm dons…
30.07.2008 ob 17:07
Odvisno kake volje bom. Če bom slabe in se boš sklanjala nad ribnikom..*khm**khm*..fak, mal se mi je zaletel..kaj sm že hotu zdj povedat? Ma ne vem več..kriza pa ta moj spomin.
30.07.2008 ob 17:27
aha
se mi zdi da si pozabu ja 
30.07.2008 ob 17:41
Mhm. Mhm. In mhm.
Se mi zdi, da se zadnje časa tud sama zalotim, da kr preveč povem. Včasih sem bila pa na drugi strani ekstrema. Ful je težko najti pravo sredino.
In ja, ko kdo drug to reče, se tem besedam ne verjame, ker 1) tudi on razmetava s to FRAZO, 2) ti ni jasno, zakaj bi pa on tebe lahko imel rad.
Jao, čudno, čudno
30.07.2008 ob 17:57
prava sredina… a to sploh obstaja? jst povem premalkrat. čeprov se trudim da bi se poboljšala
pa lol nad drugo točko
ziher obstaja razlog zka te ma lahko rad
si še bl pesimistična od mene 
30.07.2008 ob 18:21
Ha ,.. sej res stokrat lažje.
30.07.2008 ob 18:33
Bom še jaz svoje mnenje izrazu: jaz tem besedam ne verjamem rad. Ker sem bil že kar nekajkrat opečen. In pol razviješ en tak refleks. Da temu preprosto ne verjameš več.
Samo jaz verjamem, če mi reče ena oseba do katere čutim isto. Ker sem potem rahlo slep. In tudi slepo verjamem.
Rečem pa to, ko to res čutim..sam je pa res, da mene ni težko obrnit. Ponavadi rad te imam po kakem mesecu, lubim te pa malo počaka. Ponavadi.
30.07.2008 ob 18:45
@Luka: kaj je lažje?
@sikfak: men se zdi da čist dobr vidš
in ja, ponavadi. razen ko je koga treba mal v kletko dat ne? 
30.07.2008 ob 18:48
sikfak torej ne vrjameš “rad” besedi “rad”
30.07.2008 ob 18:52
cuzo humorist
30.07.2008 ob 18:55
Si pa spreten z jezikom, Cuzo. Oz. bolj s prsti. Hvalevredni atributi.
30.07.2008 ob 19:00
ej ej ej. stop. tkole pokvarjeni pa ne bomo na mojmu blogu
30.07.2008 ob 19:57
Obstaja zlata sredina, jaz pa mislim, da je ta žlahtna kovina precenjena. In btw … jst vse premagam v pesimizmu
30.07.2008 ob 20:24
zlato je fuj. srebro če že…
mene ni težko premagat, če pa vse premagaš pa nisem sigurna. malasladkaprinceska bi se znala kr kosat s tabo…
jst nisem velik pesimist. sm pa mal pesimist
31.07.2008 ob 12:44
Končno imam malo cajta za komentirat. Nika ne se sekirat, ni tvoj blog kriv za moje dvome. sikfak je dobro napisal, po slabih izkušnjah nehaš verjet.
Pravijo, da vsaka šola nekaj stane, ma ki jih je toliko, da bi moral imet že najmaj 2 doktorata…
PS. je katera tu za občasni poletni seks? (brez “rad/a te imam” in “ljubim te” - vsaj nekaj časa :))
31.07.2008 ob 12:57
Dbeest.
LG.
Velik sreče!
31.07.2008 ob 15:31
faaaak
nemorš verjamet
vso srečo s tem Andrej 
1.08.2008 ob 10:19
Ja besede so ze zdavnej zguble svoj pomen, doba interneta je pac tu
1.08.2008 ob 13:03
ne bi rekla da je samo internet kriv… je pa sokrivec defnitivno
1.08.2008 ob 13:50
Ma internet je sam ena moznost od glavnega krivca, k pa je računalnik. Od kar si lohka vsak pamž prvoš igralno konzolo al pa kar kol povezanga z igrcam, bo svet še bl u pizdi kt je že. Če ne druzga se pozna na slovenskmu športu, ker mamo dobre sam posameznike, v ekipnem športmu smo pa gnili k svina, ker te k so zdej v članski ekipi nimajo nobenga za sabo, žalostno!!! mal off topic =)
1.08.2008 ob 14:56
zelo offtopic