sočustvujem s sodniki
Pravkar sm pr dnevniku vidla, da je predsednik naše države stopu pred parlament in podprl sodnike. Mislem da je naredu prov. Govoril je o tem da mamo veliko sodnih zaostankov, zaradi premajhnih plač sodnikov, ki potem nimajo volje do dela. Verjame da bodo z višjo plačo bolje delali, oz. mislim da je bil prisoten izraz “bolj konstruktivno”. S tem naj bi se zmanjšali sodni zaostanki in počas tut vse ostalo kar je narobe v našem sodstvu. Vem da ni govoru sam o tem ampak ta tema me je najbl razburla. ne morm verjet da se na svetu dogajajo take krivice…
Popolnoma sm bla šokirana ko so na 24ur še povedal, da se samo 3-5% anketiranih ljudi strinja z višjo plačo ubogih sodnikov in da samo taisti procent ljudi podpira njihovo napovedano stavko. Tega jst res ne razumem. Ljudje, a se vam sodniki čist nč ne smiljo?!
Povedat morm da se popolnoma strinjam s gospodom predsednikom. Mislem, sj kdo bi pa delu hitr in učinkovit pr plači borih par tisoč evrov na mesec?! Kk hudiča nj pa s tem preživi? Mislem da se za tak mejhn denar noben normalen človek ne bi prov pretegnu, če veste kaj mislem. In tut jst popolnoma podpiram njihovo stavko. Mislem, sej a je tak problem to če en dan ne bojo delal. Sodni zaostanki se bojo pač še za en dan podaljšal, to pa res ni nč tazga. pr vseh teh letih zaostankov se pa en dan ne bo nč poznal. Men bi blo vseen če bi prov zares stavkal, tko kt delavci, s transparentih na ulcah. Sigurn bi jih šla tut podpret. Konc koncev si res zaslužjo dostojn življenje.
Itak jim pa tut verjamem, da se bojo pol sodni zaostanki zmanjšal. Čim si bojo lh omogočl en normaln živlene z eno solidno plačo, bojo dobil veselje do dela in vse bo šlo hitrej ne? sliš se logičn.
Tko da ljudje, prosm vas, ne bit tok trdosrčni in mejte mal usmiljenje za te uboge reveže…
Sicer sm se pa odločila, da če jim ne bodo povišal plač, da bom ustanovila dobrodelni sklad, kamor bomo lahko nakazoval denar za sodnike, da jim omogočmo tist kar rabjo…torej,
KDO JE Z MANO??


___
___






25.04.2008 ob 01:01
nism čist ziher, če si sarkastična al ne. če nis, sm žal proti tebi.
pojasnilo. moja mama dela pod normo za 400€, pa nima nobenih zaostankov, če pa jih ma, jih more dobit noter z dodatnimi urami, ki niso nč več plačane. res je, da nima šola. sodniki so se pa z njo zafrkaval par deset let. sam dokler lahk povprečn delavec (to ni tist, ko ma povprečno slovensko plačo) žvi s 400€ bojo tud bogi sodniki s par tisoč. ko bo pa unim zrasla plača na ene 600 al 700€ se pa lahk brez problema sodnikom dvigne plača.
pa sodniki baje lahko delajo kak hitro čejo in majo na voljo poljubno časa za vsako obravnavo. če se jim da, bojo rešl več primerov, če se jim pa ne da pa manj. plača bo pa ista. in misliš, da če se jim sedaj poveča plača za recimo tisoč evrov, da jim drugo leto spet ne bo premajhna? da se drugo leto ne bodo spomnli, da so lani z manj dela dobil večjo plačo? da ne bo sodnih zaostankov? da bojo delal kvalitetno pa hitrej?
in kaka je kej odgovornost za sodnika, če nardi napako? al pa če kej pokasira še ob strani?
za delavske stavke, pa mislim, da so sam reklama za sindikat
25.04.2008 ob 09:27
Se strinjam Morfej.
Zdjle je prov chain reaction kok so se vsi sindikati zagreli za boljše plače, država jim pa zadnje čase celo pusti proste roke oziroma jim popušča… in tja bo šel naš, davkoplačevalcev denar, državna blagajna bo pa spet prazna. Jst osebno mislim da je to zelo slabo.
Kot drugo pa sodniki nimajo problemov z denarjem, kje… Slovenija je že tako mejhna, in vsi kolikor toliko bolj sposobni sodniki imajo od tega mnogo koristi; pa ne, da bi bile njihove plače astronomske, ne, temveč korupcija, ki vlada tudi v sodstvu. Mnogo denarja jim gre v žep pod roko. Da pa bi jim višal plačo zato, ker “nimajo volje do dela”… Oni so tam bog i batina, in je že problem našega sodstva ne pa denarja, če se obravnave vlečejo čez desetletja pa se nič ne reši, sodniki so pa brez volje do dela pač zaradi našega sistema ne pa plač.
Dokler bo pa 12.000 Slovencev, ki nima zadoščene minimalne mesečne plače in še mnogo večje število ostalih, ki niso prav pretirano bolje, pa sem močno proti temu denarju sodnikom, zdravnikom (btw, ti majo tud keša kolkr češ, korupcija ja),…
25.04.2008 ob 14:26
@morfej, seveda, da je sarkastična.
“…pr plači borih par tisoč evrov na mesec?! Kk hudiča nj pa s tem preživi?” Že to je precej dober namig.
25.04.2008 ob 14:29
res je dober namig, ampak poznam ljudi, ki dejansko tako mislijo…
25.04.2008 ob 14:45
Haha, sodniki smiljo? Japakajše! Se strinjam z morfejem.
Plače naj jim dvignejo takrat, ko bo en normaln delavec lahko živel normalno življenje, ko bodo tudi njim dvignili plače. Groza kaj se dogaja. Ko je stavka za višje plače, si to ljudje jedva priborijo, ko pa stavkajo učitelji in zdravniki ter sodniki, se pa vse tako hitro uredili, da verjet ne morš.
Ampak Nika, jst sm prepričana da se ti tule zlooo hecaš ane?
25.04.2008 ob 14:57
Vem ja, ampak sem kar prepričana, da v tem primeru ni tako.
25.04.2008 ob 15:32
mi smo kriminalci n sodniki se nam valda nič ne smilijo
25.04.2008 ob 20:07
Zdele bo spet roman =) Okej full dobra tema, zdej al se Nika heca al se ne bom usen mal pokomentirat. Za začetek par primerov, ki so se zgodil v Sloveniji.
En men osebno najboljših je bil na Vikotrjih, k je Đuro dubu vikotorja za posebne dosežke in izjavu, da to kar on dela niso posebni dosežki, zanga so posebni dosežki, k mama z 70 tisoč tolarji plače preživi 3 otroke!!!
Pred časom je bil v enem od slovenskih častnikov zelo dober uvoden naslov DOSEGLI EVROPKE CENE, PLAČ NE!
25.04.2008 ob 20:17
Zdele bo spet roman =) Okej full dobra tema, zdej al se Nika heca al se ne bom usen mal pokomentirat. Za začetek par primerov, ki so se zgodil v Sloveniji.
En men osebno najboljših je bil na Vikotrjih, k je Đuro dubu vikotorja za posebne dosežke in izjavu, da to kar on dela niso posebni dosežki, zanga so posebni dosežki, k mama z 70 tisoč tolarji plače preživi 3 otroke!!!
Pred časom je bil v enem od slovenskih častnikov zelo dober uvoden naslov DOSEGLI EVROPSKE CENE, PLAČ NE!
Smo mel problem z romsko familijo Strojan, jih je varovala Policija, vsi ministri so šli u akcijo, zbudila se je clo ministrica za človekove pravice, sva slovenija je bla na nogah za eno romsko družino, k krši zakone kot po tekočem traku in išče pravico, zanimivo ni kaj.Predusem me zanima iz kje je šel denar za varovanje te neslovenske družine, da bi pa kej nardil za zgoraj umenjeno mater, ali za katero drugo SLOVENSKO družino, pa kurc jih gleda, vsak politik gleda v slovenij samo še na svojo rt pa nč druzga
Tolk se je govorilo, kok bo fino k bo unija nato, kok bo fino k bo EU, zlo je fino za ljudi k izstavlajo račune, k so skoz višji, a se sploh zavedate, kok več keša porabmo, k meče po 2 5 10 € in ne preštevamo več tolarjev,učas si šu na bankomat si dvignu jurja pa si zmagu, zdje dvigneš 10 € pa jih porabš u istmu cajtu kt takrt jurja!
In pol mamo tukej sudnike, k se protžujejo nad svojo par tisoč evrov visoko plačo. pa mamo tukej policaje, k so popolnoma prenovil mobilno enoto, pa mamo tukej dohtrje k so lih kar dosegl nad 20% večje plače in od kje gre ta dnar ja od ns od koga pa! Sodniki bi sam zato radi večje plače k so se zdej zbunil zdravniki, kt je že nekdo prejle umenu. Jst osebno sm zato, da se vsm dvignejo plače, če je šla že gospodarska raven gor in inflicaije, se prav cene nej grejo tud še plače gor ampak vsem. Ti se sprašuješ kako nej preživi nekdo z par tisočimi evri, jst se pa sprašujem kako lahko preživi nekdo z 400€ in še bolš, kako bomo MI, mladina prežvel, ker drage dame in gospodje, gospodične in gospodiči, kar kol pač postavte se na realna tla, mi ne bomo več mel PENZIJ!! dobrodošli v republiki Sloveniji!
P.S. se opravičujem za tiskarske napake, mogoče se vam zdi, da sm šou iz teme, men se zdi, da je vse to razlog za to temo. Hvala!
26.04.2008 ob 19:40
najprej opazka za vse: čim ugotovim kje se kup sarkazem detektor vam povem
@morfej: vedno prvi
se strinjam z vsem kar si napisu. čist res. delavce se jebe v glave, pa se jim noče dat mal višje plače (kt majo pod 1000€) tle bi si pa sodniki z več tisoč evrov plače še za kšnga tisočaka dvignl. malo morgen.
@Duco: tut s tabo se čist strinjam. kar se tiče pa sodnikov…don’t get me started. glih en tok jih sovražm zarad stavkanja pa teh kurcev kt sodnike.
@lolablue: finally je ena dojela sarkazem
@morfej: grozn da tko misljo. sram jih je lh.
@Zvita: sj pravm da se tut jst strinjam. in ja zloooo sm se hecala
@Blaž: kriminalc en
@gregaman: dober komentar. sploh če bi resn misnla
ampak ne mislem resno in men se fuuuul smiljo delavci, ne vem kk jim rata pridt skoz mesc. nvem kk se sodniki sploh upajo postavt od bok delavcem in zahtevat višjo plačo. sram jih nj bo.
ja… sarcasm detectors… to nucate
27.04.2008 ob 00:10
sam čaki mau nika, mi smo denarno omejeni, valda da ga mamo, sam mamo industrijske moči za vse ženske k jih u živlenu človk sreča! Če bi pa hotl met enga takga natančnega, res natančnga bi nam pa itak u usakmu drugmu pogovoru pregoru
27.04.2008 ob 00:36
maš prov. jebiga
27.04.2008 ob 20:19
no sje zato sm pa napisu resno al ne resno =) sej prav Đuro je takt zdev terno z to izjavo =)
28.04.2008 ob 11:54
no, js pa nism tko zelo na vaši strani…ker poznam sodnico in vem kako kaj stoji še iz druge strani.
situacija je taka, da mediji pišejo eno, resnica je drugo. pišejo, da je ful zanimanja za službo sodnika, da so čakalne vrste. kje pa.
za kranj iščejo 5 sodnikov, niso dobil. zakaj? ker se jim preprosto ne splača delat tega šihta. preveč napora za premal dnarja. se pa prjavljajo na razpise samo tisti, k so po 9 let delal faks. kaj bojo s takimi.
ptuj, iščejo 7 sodnikov. niso najdl.
tisti, ki so strokovnjaki in dobri, ne bodo šli za sodnika, ampak raje nekam, kjer je več dnarja, pa manj stresa in izpostavljanja medijem, ki napadajo sodnike po dolgem in po čez.
28.04.2008 ob 15:16
Bomboniera, kdo je bolj pod stresom? Tile tvoji sodniki, al ena mamca stara 45 let, ki ma 4 otroke, FIZIČNO dela po 10 ur dnevno za tistih 500-600€?
28.04.2008 ob 17:06
Morfej, gregman, buri… :
“”"” moja mama dela pod normo za 400€,… ko bo pa unim zrasla plača na ene 600 al 700€ se pa lahk brez problema sodnikom dvigne plača.”"”"
“”"posebni dosežki, k mama z 70 tisoč tolarji plače preživi 3 otroke!!!”"”
“”"”ena mamca stara 45 let, ki ma 4 otroke, FIZIČNO dela po 10 ur dnevno za tistih 500-600€?”"”"
Ja, kdo je pa kriv, da mama dela po 8 ur na dan za 400 € na mesec in da nima narejene šole ? Jah, sama si je kriva, jebat ga, tudi ona bi lahko naredila pravno fakulteto, postala sodnica in imela 5000, 10000 € mesečnih prihodkov ali več.
Razumem pa, da je najlažje za vsako napačno odločitev, ki jo sprejmeš kriviti nekoga drugega, pa naj bo to država, vlada ali pa sosed, ki se na davkoplačevalski račun vozi z Bugattijem.
“”"” DOSEGLI EVROPKE CENE, PLAČ NE! “”"”
Pa pojdite delat kam, kjer so tudi plače Evropske, nihče vas ne sili, da delate v Sloveniji.
Vsi bi se samo pritožujete nad vsako malenkostjo, nihče pa ne pomisli na to, da bi se končno sprijaznil s sistemom, ki je in ga izkoristil v svoj prid.
Seveda, javkati je najlažje.
28.04.2008 ob 17:27
@ Gregman :
“”" mi ne bomo več mel PENZIJ!! dobrodošli v republiki Sloveniji! “”"
Bodimo veseli, da na to vsaj opozarjajo in da se o tem govori že sedaj. Ali ne bi bilo huje, da se o tem ne bi govorilo nič, nihče se ne bi zavedal, da mora za svojo prihodnost poskrbeti sam, nato pa bi kar na enkrat država ukinila pokojnine. Potem bi pa spet vsi kleli po politikih, kako si to dovolijo, kako skrbijo samo za svojo rit…. Bodimo hvaležni državi, ker na to že sedaj opozarjajo !
Je pa res, da bo večina ljudi ta opozarjanja preslišala, nato pa bo čez xx let jebala ježa in po Nikinem blogu pisala, kako je vse v Sloveniji nepošteno, politiki skrbijo samo za svojo rit…
A veste zakaj ?
Ker je stokati veliko lažje, kot pa se na primer sedaj nečemu odpovedati, del denarja dajati na stran in poskrbeti za prihodnost.
28.04.2008 ob 18:00
Bonboniera:
To, da si sodniki zaslužijo višjo plačo zaradi medijske izpostavljenosti je pa tudi ena izmed največjih neumnosti, kar sem jih slišal.
Povj mi, koliko sodnikov zaradi medijev poznaš po imenih ??
28.04.2008 ob 19:02
strinjam se z meglicm-jem, najlažje je sočustvovati z delavci. Oni so pač isto kot sodniki, dosegli v življenju tisto, kar so hoteli. pa tudi, če mislite, da vsak sodnik takoj dobi plačo 5000€, se rahlo motite.
meglicm, nisem napisala da si zaslužijo višjo plačo zato, ker so medijsko izpostavljeni, ampak pravim, da je to le še en faktor, da se jih manj odloči za to službeno mesto. pa ne skrbi, dovolj imam informacij o tem.
sploh pa, plače se jim ne bodo povečale. če pa že, pa le za malenkost.
28.04.2008 ob 19:26
“Jah, sama si je kriva, jebat ga, tudi ona bi lahko naredila pravno fakulteto, postala sodnica in imela 5000, 10000 € mesečnih prihodkov ali več.”
Veš, marsikdo si sam ni kriv, in v tistih letih marsikdo ni študiral, ker enostavno ni zmogel finančno. Dosti ljudi je pa tudi s kmetov bilo doma, niso vsi iz Lj ali Mb, da bi imeli študij že napol plačan. Bemu asa, nekateri pač to ne boste razumeli, da starši nekomu niso plačali šole zaradi tega, da sinček ne bi šel od doma, stran od kmetije.. da je včas kmet veljal nekaj, kar dandanes ne več. In so mislili, bo že. Pa ni. Da se je nekoč dalo živeti s takšnim denarjem, pa se sedaj ne. Jao grozni ste.
“se pa prjavljajo na razpise samo tisti, k so po 9 let delal faks. kaj bojo s takimi.”
Torej če tako pogledamo, se nikomur ne splača študirati, ker kaj bodo s takimi, ki delajo faks magar redno, ali pa 10 let.. brez izkušenj si cucek. Če pa ljudi nočejo naučiti pa njihova stvar!
28.04.2008 ob 22:07
“”" Veš, marsikdo si sam ni kriv, in v tistih letih marsikdo ni študiral, ker enostavno ni zmogel finančno. “”"
Veš, da danes obstajajo tudi šolanja za odrasle, izredni študiji in še malo morje stvari, s katerimi se da (če si se pripravljen učiti) dodatno zaslužiti kakšn evro … ?
Vsak, ki ima željo nekaj spremeniti v življenju, lahko spremeni. Vsak je svoje sreče kovač in s takimi izgovori, kot na primer, niso mi plačali šolanja, se ne morem strinjati. Dokler bo toliko možnosti za zaslužek, kot jih je danes, so mi taki izgovori smešni.
Vzemimo primer povprečne delavke, ki dela recimo v tovarni, ki proizvaja hladilnike. Kdo za vraga ji lahko prepreči, da ustanovi svoje podjetje, ki se ukvarja s proizvajanjem recimo samo enega dela, ki ga imajo hladilniki? Seveda je s tem povezano neko tveganje, ampak j— g-.
Ali pa, kdo ji recimo lahko prepreči, da se priključi nekemu podjetju, ki deluje na principo mrežnega marketinga, ki se v zadnjem času izredno hitro razvijajo (predvsem v Ameriki, v Sloveniji ta sistem še vedno vse preveč ljudi povezuje s piramidnim) in v katerih so s pridnim delom možni tudi precej večji zaslužki, kot pri običajnih službah.
Ali pa recimo, kdo ji lahko prepreči, da se začne ukvarjati s forexom, surovinsko borzo, pokrom… (seveda je za vse to potrebno ogromno znanja, ampak na dolgi rok se ti vlaganje v znanje vedno povrne- pa ne mislim na znanje,ki ga dobimo v šolah)
Seveda je z vsem tem povezano neko tveganje, ampak kdor ne tvega ne dobi, prav tako pa naj se tisti, ki ne tvega ne pritožuje nad tem, da tako malo zasluži.
“”Torej če tako pogledamo, se nikomur ne splača študirati,”"
Točno tako. V tem obdobju ne, ampak ko bo pa večina začela razmišljati na tak način in bo dobro šolanih ljudi primanjkovalo, bodo pa spet najbolje plačani poklici tisti, za katere bo potrebna visoka izobrazba.
Saj stvar je po mojem mnenju zelo preprosta, potrebno je poiskati službo,v kateri delavcev primanjkuje. Manj bo ljudi, ki bodo kvalitetno delali to, kar delaš ti, večje možnosti imaš, da boš bolje plačan.
LP
28.04.2008 ob 22:12
“”" da je včas kmet veljal nekaj, kar dandanes ne več. In so mislili, bo že. Pa ni. Da se je nekoč dalo živeti s takšnim denarjem, pa se sedaj ne. “”"
Časi so se vedno spreminjali, se spreminjajo in se bodo spreminjali. Zato se je tem spremembam potrebno prilagoditi, ne pa obupavati, jokati in stokati zaradi tega, ker so se spremenili.
Ubistvu je to to, kar sem hotel povedati
28.04.2008 ob 22:19
bom začela od začetka, ker me par dni ni blo sploh.
bonboniera: nikjer nism slišala da je velik zanimanja za službo sodnika. vem da je zanimanje za odvetnika. za sodnika pač ne. sam ni mi jasn kaj hočeš povedat… a to da nj jim damo še višje plače pol bojo pa na ptuju in povsod kjer iščejo sodnike, le te najdl? to zame ni razlog da si zaslužjo višjo plačo. to sploh ni argument v to smer. če pa je je pa slab
pa medijska izpostavljenost? dej no, še nikol nism nobenga sodnika poimensko zasledila v medijih.
@Buri: mamca afkors.
@megličm: ah dej meglič, od vsega folka kar ga poznam greš glih TI rečt da je sama kriva da ni nardila šole? da ne boš ti čez 20 let s 400€ plače žvel pa ti bo še žou za te besede. pa meglič, lh je teb govort zdle. ti si star 19 let, vrgu si se v sklade in folk vid potencial v teb. cajta maš čez glavo za vse tvoje seminarje okol tega. a misleš da mamca pr 45 z 4imi otroki ma to šanso?? pa še kej, kdo bo pa otroke futru pa vzgaju doma? tk da ne seri s takim, kdaj kej poglej še iz kerga druzga stališča, ne sam iz tvojga. ker konc koncev, tut če je mela prložnost hodt v šolo (čerpov podpiram Zvito v argumentih zka taka mamca nima šole) in je zagnojila, ker je mislna da bo uspela kk drgač (tko kt se teb ne da v šolo hodt in si se vrgu v sklade) pa ji je spodletel, zdj pa za to ni več šanse,ker je treba 4 lačna usta nahrant in niti ne more v šolo, tut če bi hotla?? dj pomisl mal.
sicer pa kokr vem so tema še zmer sodniki. in če trdiš da si sodnik zasluž zvišano plačo, medtem k ena taka mamca si je pa ne (s tem da pazi, da ma sodnik že zdej 3x-no njeno plačo), pol si pa res… ma nam žalila folka tle po blogu.
aha… tvoj nasledn komentar. valda. sej bo dala taista mamca o keri že cel cajt govorimo še tistih 400€ k ji jih ostane za živlene v sklade da bo mela namest pokojnine. žvela bo pa od sonca pa od lufta pol? še enkrat: ne glej na vse samo iz svoje strani. jasno marsikdo lh da v sklade ker ve da kmal ne bo več pokojnine. ampak marsikdo pa tut ne more. ne vseh v isti koš metat.
@Zvita: se strinjam. grozni so. ne pomisljo. ne dojamejo. mogoč pa bojo enkrat. sam upejmo da ne takrat k bo že prepozn.
28.04.2008 ob 22:39
Ko berem to debato se mi zdi, da nihče od udeleženih točno ne ve, kaj sploh zajema delo sodnikov. Udriha se sem ter tja, izpostavlja se zaostanke in širi nepreverjene (in napačne) informacije.
In še nekaj: neumno je plačo sodnika primerjati s plačo delavca v proizvodnji. Pravi pokazatelj je primerjava plače sodnika in plače pravnika s pravosodnim izpitom in nekajletnimi delovnimi izkušnjami v zasebnem sektorju oz. gospodarstvu. Vse ostalo je ceneni populizem.
28.04.2008 ob 23:12
“”" a misleš da mamca pr 45 z 4imi otroki ma to šanso?? “”"
Vsak ima možnost narditi nekaj iz svojega življenja, če le hoče. V enem letu naredi kakšen dodatni tečaj, zahteva višjo plačo in pošlje par prošenj k konkurenčnim firmam (če ji je ne odobrijo, pač to ni panoga v kateri bi se dalo dobro zaslužt, zato je potrebno začeti nekaj drugega). Doma nekaj dela, recimo kakršnekoli izdelke pa jih nato prodaja (primer: izdeluje božične okraske. Pri tem ji pomagajo seveda še otroci, ki se ob tem tudi celo zabavajo in nato uživajo v vsakem prisluženem evru, s katerim si privoščijo sladoled…) Ali veš, koliko je možnosti za dodaten zaslužek?
“”" aha… tvoj nasledn komentar. valda. sej bo dala taista mamca o keri že cel cajt govorimo še tistih 400€ k ji jih ostane za živlene v sklade da bo mela namest pokojnine. žvela bo pa od sonca pa od lufta pol? “”"
Kdo je karkol reku o skladih ? Napisal sem ogromno primerov, kaj lahko dela. Ni vasžno, kaj, ampak možnosti je ogromno. Ne mi očitat, da gledam iz svojega zornga kota, ker sploh ni res. Če je res, mi pa povj, kje sem omenju sklade, pa kje sem reku, da naj da 400 evrov v sklade. Res pa je, da je ogromno priložnosti, tudi za to mamico.
“”"” in če trdiš da si sodnik zasluž zvišano plačo, medtem k ena taka mamca si je pa ne (s tem da pazi, da ma sodnik že zdej 3x-no njeno plačo), pol si pa res… ma nam žalila folka tle po blogu.”"”"
Ja kdo je pa spet to reku ??? Sploh nisem komentiral tvojega prispevka, ampak komentarje ljudi.
Nikoli pa nisem rekel, da si ne zasluži več kot 400€. Neumnost.
“”" da je sama kriva da ni nardila šole? da ne boš ti čez 20 let s 400€ plače žvel pa ti bo še žou za te besede. “”"”
to je bla odločitev, katere se zavedam, tako kot “naša mamca” . Ne bom čez 20 let govoril : ” Joj, kako je ta država krivična, ker da meni, brez šole samo 800 evrov plače (btw: to bo takrat zarad inflacije približno tolikokot je danes 400 €), gospodu sodniku pa 6000 evrov. Ne bom se pritoževal, zakaj tako, ker je to posledica mojih odločitev in mojih dejanj (prav tako kot je posledica njenih odločitev in njenih dejanj to, da ima 400 € plače)
hočem povedati, da je brez veze stokat, ampak se je bolje sprijaznit s temu sistemom, ki pač je in živet tako, da bo najbolje zate.
Nika, ampak besede pa znaš zares fenomenalno obračat.
28.04.2008 ob 23:45
@Pris: ne primerjam. pravm da če lahko sodnik, k ma že zdej kr vredu plačo (ne bom rekla veliko da me ne bo kdo napadu da to ni res) dobi višjo plačo, zakaj je potem delavec k ma 400€ plače ne more? sam to sm hotla, nč več. če dajo sodnikom višjo, naj dajo tut delavcem višjo, ker je prav.
@meglič: vem da znam fenomenalno obračat besede. te pač poznam. in verjamem da bi najdu mnogo možnosti za velik zaslužek te uboge mamce. pazi ironijo v tem stavku prosm. ne bom tle o tem, lh enkrat na enmu kofetu k se mi jeza pomiri.
29.04.2008 ob 09:38
Strinjam se, da bi morali vsi, ne glede na izobrazbo in delo, ki ga opravljajo, imeti dovolj sredstev za človeku dostojno življenje, kar 300-400 EUR na mesec v naši “preljubi” državici žal ne omogoča.
Hotel sem samo povedati, da je že osnovni sestavek napačen in da pisec očitno ne pozna problematike in piše na pamet. Večini sodnikov so se z novo plačilno reformo državne uprave plače bistveno znižale in sedaj ne zahtevajo višjih plač, temveč take, kot so jih že imeli. V kolikor ne bodo uspeli, se bodo predvsem mlajši sodniki in sodnice odpovedali temu poklicu in odšli v odvetništvo ali gospodarstvo, kjer so plače za tak kadrovski profil tudi do enkrat večje. Že tako ali tako je sodnikov za tretjino premalo, še posebej v večjih mestih, kjer je tudi pripad zadev večji. To pač ni atraktiven poklic, pa tudi cenjen ni dovolj, zato se večina mladih pravnikov s pravosodnim izpitom raje odloči za odvetništvo ali kakšno večje zasebno podjetje. Zaostanki niso toliko posledica nedela sodnikov (seveda se najde tudi kak zabušant, kot pri vseh poklicih), temveč rezultat pomanjkanja sodnikov in slabe organizacije sodišč (za kar je najbolj krivo ministrstvo in ne sodniki). Sodniki imajo tudi letno normo, ki jo morajo izpolniti. Poleg tega, da imajo dvakrat tedensko čez cel dan obravnave, morajo še pisati sodbe, začasne odredbe, sodelovati v raznih senatih (stečajni, izvenobravnavni, odvisno na katerem oddelku delajo) in podobno. Lahko mi verjamete, da se sodbo za komplicirane primere (kakršnih je vedno več) lahko piše tudi po več dni.
Pa da ne bo kdo narobe razumel: nisem sodnik, pa tudi nihče od mojih sorodnikov ali prijateljev ni sodnik. Vem pa, da to ni tako lahek in zabušantski poklic, kot se je skušalo populistično prikazati v nekaterih medijih in navsezadnje tudi v tem sestavku.
29.04.2008 ob 09:48
no evo, hotela sem povedat natanko to, kar je Pris povedal, le da seveda nisem tako zelo informirana. vem pa, da je nesmiselno govoriti, kdo si zasluži večjo plačo, nesmiselno je govoriti, da se imajo sodniki oh in sploh super in s sarkazmom napadati.
Nika, verjemi, da jaz sem poimensko zasledila, pa ne samo to, bilo je veliko žaljenja, in to ne samo enkrat. sej to nima toliko veze tukaj, ampak ne mi govort, da ni medijske izpostavljenosti.
vsi imate mnenje, da je to res lahek poklic. prej se na lastne oči prepričajte.
29.04.2008 ob 13:19
nisem rekla da je poklic lahek. če sm, mi citirej prosm. ker vem da nism. prej bi rekla da je težak. jst ga nebi šla nikol opravlat. zdi se mi pa nefer da zahtevajo višje plače in to povrh vsega še s stavkanjem. jebiga. razumem da je težka služba, še vsen pa nism mnenja da majo pravico stavkat za višjo plačo.
tlele berem sam o tem da jih je premal in da majo velik dela. ja okej, a zato majo pravico stavkat?
še marsikomu se je znižala plača po teh reformah pa ne vidm vseh da stavkajo.
glej, dejansko se izjavlja stavke da sodniki nimajo dost plače za normaln življenje. in nč druzga nočm kt sam to, da folk k ma v redu plačo to tut prizna in da mir, ne da govori da s tem ne more žvet in gre stavkat. to je žalitev vseh k res ne morjo, vsaj če mene prašate.
mogoče bom tut jst enkrat bogata, kva pa ve človk. ampak upam da bom še vsen mela vsaj tok možganov da bom vedla oz. priznala da dobr zaslužm in se ne bom delala uboge.
to je blo provzaprov vse kar sm hotla povedat s tem postom.
29.04.2008 ob 14:30
“dejansko se izjavlja stavke da sodniki nimajo dost plače za normaln življenje”
Tega pa še nikjer nisem zasledil, vsaj od predstavnikov sodnikov ne.
Stavka je pa ustavna kategorija in vsakdo (razen izjem v policiji in vojski) ima pravico, da svoje zahteve pospremi tudi s stavko.
Zanima me tudi, kaj mislite nasprotniki povišanja plač sodnikom, koliko na mesec zasluži povprečen sodnik? V osnovnem sestavku se govori o “par tisoč evrih”. Malo morgen.
29.04.2008 ob 14:51
na žalost sm jst to zaledila. kar me je zjezil. pa sm se vzdržala komentarjev. ampak k je pa Turk stopu na njihovo stran mi je šlo pa čez rob.
rekla bi da majo okrog 2ooo€ na mesec. se motm?
29.04.2008 ob 15:05
Motiš se. Morda imajo toliko vrhovni sodniki.
Okrožni sodnik s 30 leti delovne dobe je skupaj s povračilom za malico in prevoz (kar dobijo vsi v državni upravi) pred reformo dobil okoli 1900 EUR, po novem pa dobi okoli 1600 EUR. Neto, da ne bo pomote.
Mlajši sodniki dobijo še manj, medtem ko njihovi kolegi s faksa v odvetništvu zagotovo dobivajo bistveno višje zneske, pač kolikor se znajdejo, pa še odvetniški poklic je bolj cenjen (za odvetnike se zagotovo ne govori, kako malo in slabo delajo, vsaj neupravičeno ne).
Predsednik pa je na stran sodnikov stopil zato, ker gre za tretjo vejo oblasti, ki ni deležna niti najmanjšega spoštovanja. Če bo šlo tako naprej, bodo starejši sodniki po hitrem postopku odšli v penzijo, mlajši pa v bolj perspektivne in bolje plačane poklice. Kdo bo pa razreševal spore našega kverulantskega naroda? Virant? Šturm? Janša?
Zdravnike še nekako lahko uvozimo iz trgov poceni delovne sile, sodnike pa bolj težko …
29.04.2008 ob 15:59
hm… to da nov aspekt na stvar. plača kljub temu za moje pojme ni slaba. res pa je da se jim pol bl splača bit odvetnik.
ampak nebi pa rekla da je odvetniški poklic bolj cenjen. sodniški je v očeh ljudi še zmer višje od odvetniškega. sploh ker odvetniki “samo nategujejo” kkr se rado prav.
sam zakaj sodniki pol stavkajo? državo samo bi mogl skrbet zato da kmal ne bo nihče več sodnik in bi jim mogla samodejno plače zvišet. no, naša verjetno ne, ker je slepa. mja… no, to je zmae nov pogled na stvar… hm.
29.04.2008 ob 19:24
men je smešn
29.04.2008 ob 23:43
vsaj enmu je
11.07.2008 ob 01:59
kaj ne bo zaostankov, če imamo slabe pravne zakone, v drugih državah sodnikom ni treba pisati sodb, vsaj ne vsake podrobnosti v njej, slovenski sodniki so primorani v enem primeru storiti do 60% več stvari kot v drugih državah, poleg tega pa se še vsak lahko za vsak “drek” pritoži, V večini držav sodniki sploh norme nimajo. Da ne govorimo o tistih državah, ko porota odloči kdo je kriv in kdo ne, sodnik pa le izreče kazen. In v vseh teh državah imajo sodniki mnogo višje plače kot pri nas. Žalostno za izobraženega človeka.
11.07.2008 ob 11:01
vglavnem, mal sm prebral, meglicm pravi kako si je clovek sam kriv da ima 400 eu place.. Po eni strani je lahko obsojat in rect ja, sam si je kriv ker ni to pa to nardil..
Ampak na zalost obstajajo druge strani zgodbe.. Nekateri so se sem preselili zaradi vojne v drugih drzavah.. Vcasih izobrazba ni bila tako pomembna kot je danes, in ko si enkrat star 50 let, kako se bos solal ? Mislis da je privatno solanje zastonj? Kako naj nekdo z 400 eu prihodkov, recimo da ima se otroke, najde denar se za solanje. Daj razmisli malo no..
Problem je da je trenutna najnizja mozna placa enostavno premalo za prezivetje, saj so cene zelo narasle.. Taj najnizja bi se mogla dvignit na saj okol 560, ampak se ne bo..
Druga tezava, na katero nihce ne pomisli, je inflacija… Recimo, najnizjo placo so pred kratkim dvignili za okoli 30 eu? Dejansko pa se ni zgodilo nic, saj se tudi inflacija dviguje, in ce mislis da si na kratek cas kaj zasluzis, si dejansko na dolgi cas izgubil, saj ti dodatni prihodek poje povisana inflacija.
Lahko bi sedaj govorili o pametnosti ljudi, zakaj pa imajo otroke in tako naprej. Ze samo dejstvo da nekdo ki dela, in ima najnizjo mozno placo, zasluzi manj kot nekdo ki ne dela, in ima otroke, saj od vseh moznih dodatkov dobi okol 800-900 eu, pa dejansko samo lenari doma..
Glede sodnikov pa katastrofa no, mislim da si drznejo govorit stvari kot so da ne morejo preziveti in tako naprej.. Mislim, katastrofa no, sej zadne case vsi sam stavkajo.. In potem se naj nekdo rece da je treba biti posten. Sami kradljivci povsod, visje si vec krades.. gg.
11.07.2008 ob 11:21
Sem usmiljena, hočejo biti enaki poslancem. Sem absolutno za. Vsake štiri leta pregled dela in jih na novo izvolit. Ja, seveda sem s tabo
13.07.2008 ob 21:59
še zmer me preseneča kk lahko en ironičen post dobi tak odziv. dost dobr. sam to je ful prekompleksna tema da bi lahko o njej tkole na blog debatiral. par ur govora pa še zmer nebi bli skoz
@barbiblond: dobra ideja, volmo nove ja